miercuri, 28 decembrie 2011

Schimbari...

       Nu inteleg cum a trecut inca un an, iar eu sunt in aceasi situatie... exact aceleasi momente, exact aceleasi probleme, aceleasi decizii, si de obicei proaste. Sincer, nu stiu cum as putea sa-mi imbunatatesc starea de spirit, daca nu pot sa schimb nimic... e ca un deja vu... si devine iritant sa te trezesti si sa faci cam aceleasi lucruri.
       Daca ma gandesc mai bine, cred ca am incercat sa schimb cate ceva, dar nu a depins de mine, deci din punctul meu de vedere am facut tot ce mi-a stat in putinta. Deci nu este vina mea ca toate au ramas la fel.
       Atunci de ce ma simt asa de vinovata? De ce simt ca sunt la fel ca anul trecut, ca nu m-am schimbat in bine, ca am aceleasi temeri pe care inca nu mi le-am infrant?
       Si apoi ai aparut si tu.. adica mi-ai influentat cu mult deciziile insa parca nu s-a schimbat nimic..
       Dar acum stau sa reflectez mai bine, oare am nevoie sa fie totul diferit?

Un comentariu: