vineri, 11 iunie 2010

Nu pot spune ca va cunosc, insa pot sa afirm ca incerc sa va cunosc si ma straduiesc din greu.

In aceasta postare nu voi mai folosi personaje, nu, vom fi doar noi. Ei bine, acum se incheie o lunga perioada din viata mea in care am invatat. Da, am invatat nu imi e rusine sa recunosc acest lucru. 8 ani am invatat ca prietenia este de baza, ca e greu sa iti destanui sentimentele pentru ca vei fi luat in deradere, dar e si mai greu sa fii apreciat si laudat de toti cei din jur. E greu sa iti faci prieteni, si as adauga prea usor sa ii pierzi. Sper ca de-a lungul a 8 ani am acumulat cat mai multa experienta de viata, si stiu ca sunt oarecum pregatita de un alt drum la fel de anevoios ca cel de pana acum. Insa stiu ca sunt apreciata si iubita intr-o oarecare masura... o stiu asa cum voi stiti ca in fata ecranului aceste vorbe va smulg o lacrima doua, dar in fata mea ironia capata amploare si ca prea putini dintre voi ati recunoaste acest lucru.Inteleg teama de a fi la randul vostru satirizati, si din acest motiv apreciez intentia de a citi aceste randuri si clipa in care in inimile voastre incetul cu incetul va sculptez.

2 comentarii:

  1. nu am plans la banchet,nu am plans la lt.clopoteeel,plang acum :))serioooos :(
    stii chiar daca te cunosc de 1 an pot sa zic ca te consider o prietena foarte bunaaa si am incredere in tine pentru ca de-a lungul timpului mi-ai dovedit ca esti o prietena adevarata.

    offf.<3 Interesanta postare :D

    Lauraaaaa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Anaaaaaaaaaaaaaaa>:D<:x:X:X
    I miss you !!
    O sa imi fie tare dor sa imi spuna cineva dimineata la prima ora " Aloha!!"
    :X
    Bafta in tot ce faci :X !!

    RăspundețiȘtergere